Realne sprawy :))

Hej, hej! :D

Dziś bardziej na temat mojego realnego jeździectwa. 
Chciałam napisać ogólnie o życiu, ale po długich przemyśleniach doszłam do tego, że moje życie jest nudne. Bardzo. 


Większość z was pewnie wie, że jeżdżę konno. Uczęszczam do sportowej stajni pod Bydgoszczą, dokładniej OJK Cavallino. 

Mam również "swoją" klacz, Hipnozę. 
Swoją wzięłam w cudzysłowie, ponieważ nie jest moja, nie dzierżawie jej - po prostu głównie ja na niej jeżdże. 

Hipnoza, 11 lat, Szlachetna Półkrew
Oto moje rude dziecko :) 


Tego konia nie można nazwać profesorem i to zdecydowanie.
Nie wybacza błędów, wręcz je wytyka. 
Ale i tak ją uwielbiam, haha. :) 

O boże, coś czuje, że to będzie długi post. 

 Dość o samych koniach. ;)

Chyba nie znam jeźdźca, który nie byłby szmatoholikiem. 
Szmatoholik - nałogowo kupuje różne "szmatki" (czapraki itd.) dla swojego wierzchowca.


Ogolnie, mam aktualnie kilka swoich czapraków.
Od Eskadronów, przez HKM, aż po Horze.

Mimo wszystko, z tej złotej trójki, najbardziej kocham wszelkiej maści Eskadrony. 

Mam swoją małą "chciejlistę" związaną z tą marką. 

1. Eskadron cotton Darkred (jesień/zima 2015)  
2. Eskadron cotton Smaragd Green (wiosna/lato 2015)

3. Eskadron cotton Blackberry (jesień/zima 2013) -niedostępny w sprzedaży-

4. Eskadron cotton royalblue NEXT GENERATION (jesień/zima 2015/16)

5. Eskadron cotton darknougat (jesień/zima 2014)
6.Eskadron cotton navy ( jesień/zima 2014)

To te najważniejsze. 
Chyba z wszystkich eskadronów najbardziej kocham właśnie te najprostsze cottony. 
Cudowne są. :D 

Powinnam już kończyć, chociaż na ten temat mogę mówić godzinami, obrzucać was nazwami, kolekcjami, typami.
Ale cóż, jutro szkoła. 

Do zobaczenia. :D 

Komentarze

  1. Ładny ten brązowy czapraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest cobalt chalo :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżdżę, ale ja nie jestem szmatkoholikiem xD
    Wystarczy mi, że w stajni jest ładny sprzęt ^^

    PS. Jeżdzę 4 lata, Brązowa Odznaka PZJ, a post napisany w moje urodziny xD

    Tiffany Eveninggirl <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżdżę, ale ja nie jestem szmatkoholikiem xD
    Wystarczy mi, że w stajni jest ładny sprzęt ^^

    PS. Jeżdzę 4 lata, Brązowa Odznaka PZJ, a post napisany w moje urodziny xD

    Tiffany Eveninggirl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bydgoszcz? Ooo, to ja z tych klimatów XD Kiedyś jeździłam w Cavallino, ale przestałam po incydencie z "szanowną" panią Martą... ;-; Ja tam kocham(łam) Mieszka *-* Może Cię kiedyś spotkam XD
    Pozdrawiam,
    Pam
    BLOG: starstableonline-pam.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z klaczy w mojej stajni nazywa się Hipnoza xD ✌

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Ja też jeżdżę w Cavalino tyle że mam konia w dzierżawie może cie nawet widziałam xD Ciekawe jaki świat jest mały :) Pozdrawiam SusanCloudfall

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Ja też jeżdżę w Cavalino tyle że mam konia w dzierżawie może cie nawet widziałam xD Ciekawe jaki świat jest mały :) Pozdrawiam SusanCloudfall

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.