Aktualizacje 18.02.15

Aktualizacja dodała:

-Więcej questów walentynkowych, kartki porozrzucane po całej mapie. :D
(Mapa wykonana przezemnie, można kopiować ale pod żadnym pozorem nie usuwać podpisu!)


         Uwaga: Każdy ma Walentynke w innym miejscu, lecz w tej samej okolicy które zaznaczyłam na mapie! :D

-Miśki w sklepie Walentynkowym.





















        Brązowy-99 sc
Czerwony-19 sc
Żółty-29 sc
Niebieski-19 sc
Biały-249 sc

Według mnie jak za takiego misia 249 sc to zdecydowanie za dużo! :P

-Nowy sprzęt dla koni w Miasteczku Srebrnej Polany, ^^

To tyle, szczerze mówiąc to spodziewałam się czegoś lepszego. :>

Aaa, zapomniałabym! SSO dało zapowiedź czegoś wielkiego na swoim snapchacie! (starstablesnap)

























       Ja myślę że spekulacje na temat otworzenia Jorvik City są prawdziwe! :D Przynajmniej mam taką nadzieję. ^^

Komentarze

  1. Vera,Dlaczego jak chcę zrobić zakładkę z końmi to jak chcę zobaczyć efekt jako ,,widz'' to mi wychodzi: Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje. Pomóż!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, niestety ja nie mialam takich problemów. ;-;
      Sama nie za bardzo ogarniam bloggera ale poszperam w internecie to może Ci coś znajdę. ^^

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł z mapką :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.sso-isla-natalia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.