Trening Spyro + Nowa klaczka :D

Stwierdziłam, że nie ma na co czekac i wzięłam Spyrka na trening. Zrobiliśmy całą mapkę. :)




















   Nowa klaczka, to to cudo które widzicie na zdjęciu poniżej.
Summerhope aka Savanah.
Już od jakiegoś czasu mnie o niej ciągnęło! *-*
























    Jutro pojawi się ona w zakładkach moich koni! <3


A tak poza tematem, zaczynacie ferie czy już koniec? ^^
Ja na szczęście właśnie zaczynam także będę mieć więcej czasu na bloga! :>

Dobra, ja zmykam! Papa!

Komentarze

  1. Jednak ona >:D
    Mi ferie właśnie się kończą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ferie sie zaczynają :D juhu!!!
      Będe mogła więcej czasu spędzać na sso i blogaach :~•

      Usuń
  2. Nie wiem właśnie , czy wziąść taką arabkę jak Savanah , czy siwą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie seet <3 ja mam czarnego araba i tego z fp :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.