Aktualizacje 15.04.15

Hej! Dzisiejsza aktualizacja dodała:

-MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TWARZY!!!

Czyli coś o czym marzyłam praktycznie od tego czasu kiedy sso dodawało włosy które nie pasowały mi do twarzy mimo ze byly bardzo ladne. D: 
Ale moje koszmary sie skonczyly! :D Najlepszy prezent urodzinowy, bo wlasnie w srode skonczylam 15 lat. :3 15 urodziny, 15 kwietnia 15 roku, haha :)

W każdym razie, od razu jak wlaczyli serwer pobieglam do stajni zmienic twarz. Na szczescie za pierwszym razem jest to darmowe a za kazdym kolejnym płacimy 330 sc. Drogo ale warto. Szkoda ze nie ma mozliwosci zmiany jednego elementu, np. oczy, twarzy, wlosy osobno. No ale trudno, wazne ze dodali! C: 

Kupiłam również klacz American Quarter Horse, Goldblood. Goldblood aka Aisha. :3





Jedna z moich ulubionych aktualizacji! Nie mam nic do zarzucenia. :> 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.