Linki, kanały..

Hej! 

Chciałabym podzielić się kilkoma informacjami. :D

Niedawno założyłam kanał na YouTube, serdecznie na niego zapraszam. Będą się tam pojawiać wszelkiego rodzaju filmy, od teledysków, przez seriale aż po speedpainty. Na razie muszę ogarnąć bliżej takie programy jak Sony Vegas PRO 13, którego uzywam. Moje dotychczasowe filmiki nie powalają ale ja dopiero zaczynam. :3 


>>YouTube<<


Zakładałam również konto na DeviantArt by tam wrzucać moje edity czy rysunki. Zapraszam do dawania "watch" oraz komentarzy. :D 




Możecie również zapraszać mnie na facebooku! Pojawiają się tam zdjęcia nowych koni, nowinki z mojego SSO'wego życia i jestem tam zdecydowanie bardziej aktywna niż na blogu. :) 




Żeby nie było tak pusto to dorzucam edit który dziś zrobiłam. ;D 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.