Poranny terenik z Amirrą.

Dzisiaj bardzo poranny post bo mam chwile czasu przed szkołą. Mimo testów gimnazjalnych, i tak mam lekcje. Tylko że przeniesione do drugiego budynku. Trochę idiotyczne no ale trudno. 

Powracając do tematu. 

Stwierdziłam iż mam jeszcze ponad 2 godziny do wyjścia czyli wypadałoby coś porobić. Idealną propozycją byłoby usiąść do komputera i wejść na Star Stable, kupić opiekę i zaliczyć parę wyścigów. Powinnam trenować quarterkę a ja biegam z Amirrą po DUD. :'D 







Myślałam czy by nie ogarnąć tego ostatniego zdjęcia na nagłówek bloga, co myślicie? :3

Komentarze

  1. Będzie wyglądał fajnie ten nagłówek, mi się podoba ^^
    P.S. Jak "wyłączyłaś" mgłę w DUD? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że będzie fajnie wyglądało. Fajna obróbka w Photoshopie i supi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia photoshopa. Usunelam ja za pomoca efektow swietlnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jesteście obie ^^ baaardzo fajny blog! :D Wejdziesz na mojego? Plisss! prawie nikta na niego nie wchodzi... :( Masz nazwę: kochamyssoischleich.blogspot.com

    Pozdrawiam Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.