Double oraz Stormcloud. :D

Z okazji podwójnych SC, tak zwanego "double", skorzystałam z okazji i dokupiłam sobie trochę Star Coinsów na kupno konia. Szczerze mówiąc, miałam kupić siwego quatera ale jak tak się mu przyjrzałam to nie powalił mnie na kolana. Zmieniłam zdanie i kupiłam, trzecią do kolekcji, selle! Gniada selle nazywa się Stormcloud aka Burning Loud.


 U-W-I-E-L-B-I-A-M tego konia. <3



Właśnie jestem w trakcie aktualizowania zakładki koni. :D 

A swoją drogą..

Co wy zakupiliście w miesięczne double? :) 

Komentarze

  1. Hej , fajny ten twój blog ;)

    Mam pytanie , na jakim programie zrobiłaś ten nagłówek ? To na samej górze .
    Napisałam do Mel a ona nie odpisuje -,- xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam w photoshopie cs6 ale dokładnie taki sam efekt można uzyskać w gimpie. :D A, i dzięki!

      Usuń
  2. Bera jak zwykle ma najlepsze aki na świecie xD /Verson

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.