Witam znowu!

Ostatnio mnie tutaj nie było, nie miałam ochoty na nic. Źle się czułam i dopiero teraz mam więcej siły na post. Ale dobra, to tam mało ważne, ważniejsze jest to że już jestem. :) 

Nic się nie zmieniło, wytrenowałam tylko kilka koni, kupiłam kuca (wreszcie). I to tyle z nowości. XD 

Kucol to Smokeknight aka ???.

Właśnie. 
Nie mam żadnej aki.
Pomyślałam o mini konkursie na akę. :) 

Osoba której aka spodoba mi się najbardziej otrzyma edit. Najlepiej kontaktować się w tej sprawie przez facebook. :D 

Macie czas do środy, 6.05.15 ok godziny 18 ogłoszę wyniki. :) 

Powodzenia!  


!! Kucyk to ogierek !!



Jutro wyduszę bardziej głębokiego posta. Przynajmniej się postaram. XD 

Swoją drogą, zapraszam na mój let's play. Nagrałam go wczoraj razem z moją znajomą, Alą. 

Tym akcentem się z wami żegnam. :D 

Papa! :) 

Komentarze

  1. Graty kuca (nareszcie XD)
    Aka może Figaro/Poker/Jeff (XD)/Irys

    OdpowiedzUsuń
  2. Duszek! >:D Tak dla SGC :)) :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Aka Anonim lub Smoczek >:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,Witaj,Vera. Chciałabym założyć bloga , ale nie znam się na tym,czy mogłabyś mi zrobić szablon na bloga i oczywiście ja będę udostępniać posty,błagam! Plisa. W grze jestem : Holly Duskhome ;) A możesz pisać na e-maila: starstableclubamc@gmail.com Wiec jak się zgodzisz napisz e-maila albo zapro na grze czy coc. Chciałabym założyć bloga , ale nie znam się na tym,czy mogłabyś mi zrobić szablon na bloga i oczywiście ja będę udostępniać posty,błagam! Plisa. W grze jestem : Holly Duskhome ;) A możesz pisać na e-maila: starstableclubamc@gmail.com Wiec jak się zgodzisz napisz e-maila albo zapro na grze czy coś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.