Aktualizacja 3.06.15

Dzisiejsza aktualizacja dodała: 


NOWE KONIE! 

Całkowicie nowe, American Paint Horses przybyły do Jorvik!
 Trzy cudowne pinciaki możecie spotkać na farmie Marleya!

TARG KONI!

Eddie oraz Ferdinand otworzyli swój targ w Dolinie Złotych Wzgórz, pojedź tam i zapytaj czy jest coś do zrobienia! :)


Aktualizacja, jak dla mnie, 9.5/10! Konie cudowne! 

Tylko jedna rzecz mnie zastanawia..
Czemu w okolicach Miasteczka Srebrnej Polany są latające ogrodzenia? 
Prawdopodobnie dowiemy się za tydzień! :D 

A swoją drogą.. Zakupiliście któregoś z nowych wierzchowców?
Ja nabyłam karą klaczkę, Midnightmist.
Jest cudowna!


+nowe rumaki posiadają zupełnie nowe animacje! :D

Ja się z wami żegnam, wyraźcie swoje zdanie na temat aktualizacji!


Ano tak, zapomniałabym! 
Dziś razem z Julką Pinestorm nagrałam odcinek o aktualizachach.
Serdecznie zapraszam na jej kanał oraz do obejrzenia filmiku! :3


Do zobaczenia na końskich szlakach SSO! 

Komentarze

  1. Jak ktoś chce HACK do Star Stable to tutaj jest dobry:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga, nie ma dużo postów, ale będą pojawiały się codziennie ;) Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.