TOP TYGODNIA #1

 HEJ!

Tym postem rozpoczynam nową serie na tym blogu!
 Czyli "Top Tygodnia". :D

Zaprezentuje tutaj trzy kategorie: 

-film tygodnia 

-edit tygodnia

 -zestaw tygodnia



Będzie się ona ukazywała w każdą niedziele. 
Zaczynajmy!

Film Tygodnia

Filmem tygodnia zostaje konkursowy film Eveliny Mclake. Uwielbiam go. :D
Dziewczyna ma talent, cały kanał wart uwagi! :D




Edit Tygodnia 

 Jest to praca Nikolett Winterforest. Podoba mi się jej styl, orginalny.
Nigdy nie widziałam by ktoś kto próbował ją podrobić, zrobił to chociaż w połowie tak dobrze jak ona!




Zestaw tygodnia!

W tej kategorii, moje serce zdobył fioletowo-czarno-biały zestaw. Kupiłam go dzisiaj i już stał się moim ulubionym!
  
 (modelka - Narina)


Mam nadzieje że spodoba się takie coś i że nikogo nie skopiowałam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.