Przeprosiny x292823828

Hejko!

Nie, nie zapomniałam o blogu. Po prostu mój czas był dość ograniczony, trzecia klasa gimnazjum i te sprawy. Postaram się znaleść więcej czasu na bloga oraz pomysly na posty. Nie chciałam również wstawiać cały czas tego samego, byloby to po prostu nudne. 

Koniec tych wyjasnien. 

W ciągu tego miesiaca (a nawet sporo ponad) dość sporo zmienił się mój wygląd na sso, dużo koni dołączyło do mojej rodzinki, m.in dwa shire, morgan i kilka innych.. Zdjęcia niektórych są już w zakładce z końmi. 

A wracając do wyglądu, najpierw moje włosy zostały niebieską kitką, teraz zmieniłam na fiolet. :D
Raczej pozostanę już przy takich szalonych kolorkach, uwielbiam kolorowe włosy. 
Brakuje mi opcji na sso by wybierało się kształt włosów i kolor osobno, a nie było skazanym na to co ekipa doda. 



Jestem zadowolona z wyglądu mojej postaci. :3
Najbardziej chyba podoba mi się to połączenie fioletu moich włosów i zielonych oczu. 


Właśnie! Jeszcze jedna sprawa. 
Chodzi tu o dodawanie do znajomych. Dość często dostaje pytania czy dodam kogoś do znajomych, zwykle wtedy mam pełną listę. I chciałabym by każdy z was zrozumiał że jeżeli mam pełną listę znajomych to nie usunę kogoś tylko dlatego że chcecie bym was dodała. Dodam do znajomych gdy akurat zwolni się miejsce. :) Mam nadzieje że sprawa jasna. ^^

Ou, dość treściwy ten post dziś. Miłego czytania a ja lecę patatajać! Baj! :D

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam <3
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/11/spotkanie-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.