Witam, witam. 
~milion lat świetlnych właśnie minęło~



Wróciłam. 
(to znaczy nie wiem czy wróciłam ale jestem tutaj i właśnie piszę.)


Hoho, dużo się ostatnio pozmieniało.
Wróciłam na miodek, jestem znowu w SGC.
Zmieniłam fryzurę.
No dobra, w sumie jednak nie tak dużo.


Chciałabym umieć pisać posty na blogu.
Niby chcę tutaj pisać, ale mój brak jakiejkolwiek motywacji i pomysłów bierze górę. 

Macie tutaj jakieś zdjęcia, które zrobiłam w ostatnim czasie.

Ja oraz Firuze

 Galadrielle, moja miłość.

 Firuze, top machine.

Nocna sesyjka z Karin, Greencake i Firuze


Poza tym, jeżeli jeszcze ktoś nie wie to od długiego czasu mam instagrama. 
Tam jestem zdecydowanie bardziej aktywna niż tutaj. 



Do następnego!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.