Royaltear

Witajcie!

Jak już pewnie wiecie, dziś SSO dodało konie Pełnej Krwi Angielskiej do gry. :) 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła jednego z nich od razu po dodaniu.

Dodali trzy maści, jak zwykle, siwego w hreczkę, kasztana i karuska. :D
Mimo mojej miłości do kasztanów, ten im nie wyszedł. :/ 

Z racji tego do mojej rodziny trafiła kara klacz, Royaltear aka Cheyenne "Chey".


Zachwyciła mnie już na zdjęciu z aktualizacjami :D 

+ mała informacja

Od poniedziałku do środy mam rekolekcje, a z racji, że na nie nie chodzę to postaram się w tym czasie napisać drugą część opowiadania. :3 

Do tyle na dziś, pochwalcie się zakupami w komentarzach! 

Komentarze

  1. Nic nie kupiłam bo mi się nic nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakupiłam siwka <3 biedak ma bardzo pospolite imię "silverangel xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zakupiłam siwka <3 biedak ma bardzo pospolite imię "silverangel xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja nie chodzę na rekolekcje :P xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę chodzić, ponieważ to nie jest zgodne z moją wiarą ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.