Nowe fryzyjczyki

Hejka. 

Jak zapewne wiecie, dziś do SSO weszły nowe wersje koni fryzyjskich (ich stare wersje można znaleźć na targu za 790sc).
Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła chociaż jednego z nich.
Są cudowne. :D

Poznajcie Duskqueen a.k.a Chimera. :3


Wyszły im te konie.c: 

Zastanawiam się nad usunięciem zakładki z moimi końmi, nie jest zaktualizowana, a zaktualizowanie jej zajęłoby wieki.
Zamiast tego mogę dodać zakładkę "ulubione konie". :) 

Lecę, bo mam jeszcze film do zmontowania. 
Do kiedyś!

xoxo, Vera

Komentarze

  1. Ale mega blog! Jestem od teraz stałą czytelniczką! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Zostałaś nominowana do zrobienia tagu o SSO :D
    http://sso4ever.blogspot.com/2016/07/sso-wy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Vercix <3
    Nominowałam Cię dziś do challenge - "trudne początki" :D masz na wykonanie tydzień! ^^
    Link itd.: http://kate-rainpaw-sso.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. .... śliczny konik ja kupiłam tego z granatowym odcieniem tylko to imię....Chimera...według mnie nie trafione ale każdy ma swoje upodobania :) ja mojego fryza nazwałam Diabeł

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.