Echo

Hejka!
Witam po kolejnym miliardzie lat świetlnych!


Przychodzę do was z mini sesyjką mojej nowej kobyłki, siwej fryzyjki - Winterecho aka Echo.
Z nowych sportowych fryzów zdecydowanie najbardziej mi się podoba, ten "kasztan" przypomina mi murzynkę w blond włosach, dereszowaty byłby ładny, gdyby nie to, że ma zbyt ciemną grzywę. 
Ale ogólnie to spoko, mam nadzieję, że nie dadzą andkom tej samej budowy co fryzom, bo chyba przejadę się wtedy to Sztokholmu i zrobię grafikom i animatorom lekcję o budowie koni oraz o różnicach między końmi fryzyjskimi i andaluzyjskimi, których jedyną wspólną cechą jest to, że należą do grupy koni barokowych oraz mają mega długą i pofalowaną grzywę. 

Dobra, tych zdjęć nie można nazwać sesją, ale trochu się męczyłam z zaznaczaniem, tym bardziej, że photoshop lubi sobie ze mnie drwić. 



Kocham to drugie zdjęcie, nie zdziwcie się jeżeli na zimę zawita na moim nagłówku. 

Poza tym, jutro na kanale powinien pojawić się Let's play z dzisiejszej aktualizacji, łącznie z targiem. Polecam śledzić mnie na moim instagramie i kanale na yt, ponieważ tam jestem zdecydowanie bardziej aktywna niż na blogu. 

Do następnego postu za milion lat świetlnych! 

Komentarze

  1. Boskie zdjęcia. Widziałam cię przed chwilą na cs w Moorland B).
    Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz pewnie będzie jednym z najgłupszych komentarzy jakie widziałaś w życiu ale
    BOŻE TE EDITY SA TAKIE PIĘKNE JEZUS MARIA TEŻ TAK CHCĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Hack do StarStable: http://filesfolders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA DOBRE KODY DO STAR STABLE SĄ NA TEJ STRONIE: http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.