Nowe maści morganów

Dziś SSO dodało na swojego instagrama zdjęcie nowych maści morganów które mają zostać dodane w najbliższym czasie do gry. Szczerze mówiąc, najbardziej moim sercem zawładnął ten ciemnokasztanowaty słodziak. Ale to, czy go kupie, okaże się dopiero jak dodadzą je do gry. :) 

 słodziakiiii *o*


Napisali również żeby dodawać zdjęcia swoich wymarzonych maści morganów oraz oznaczać je hashtagiem #morgandreams

Tutaj są prace Penny Puppypie które są cudowne i marze by te cuda zostały dodane do gry! 



Ten pierwszy szczególnie. :) 

_____________________________________________________

A swoją drogą, proszę żebyście komentowali bo gdy staram się coś wymyślić lub poszukać i widzę "brak komentarzy" to czuję się jakbym pisała do samej siebie.

Komentarze

  1. Jak się pojawią to chyba kupię karego jest śliczny a i mam prośbę byś mogła dodać mojego bloga do polecanych?
    http://ssooczamikejt.blogspot.com z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm. Piękne. Wszystkie mi się podobają ale szkoda że teraz dodają tylko morgany :/ Bardzo podoba mi się ten siwek i gniady (?) Czy kary ma karbowane włosy xD Vera, nie smuć się mi też na blogu nie piszą komentarzy ;)
    Twój blog jest bardzo fajny więc w czym problem :) Ja tam na tw. blogu jestem 1raz ale jest super. Zastanawiam się tylko czm. Mel dała twojego bloga pod koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szmutaj Berka, ja czytam. <3
    Oko Saurona widzi wszystko, więc wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Hack do StarStable: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    Polecam, Ania Szczepek :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.