Star Stable tag

Hej!

Zostałam nominowana do tego tagu przez Emilię Ponyhall, więc możecie wpaść również na jej bloga :D 

Bez zbędnego pier.. gadania - przejdźmy do rzeczy. B)

1. Od ilu lat grasz w SSO?

Gram od 21 października 2012 roku. :D

2. Jak poznałaś Star Stable?

Grając w Stajnię Marzeń zapragnęłam czegoś więcej, więc zaczęłam szukać gier, które będą podobne - i tak przebrnęłam przez połowę internetu aż w końcu znalazłam tą idealną grę, czyli SSO :D

3. Jakie konie byś dodała?

Zdecydowanie KWPN (uwielbiam je) i może jakieś Haflingery :D

4. Jaką opcje byś dodała?

Pogodę - tego mi zdecydowanie brakuje. Tylko pod warunkiem, że byłaby dopracowana, a nie, że u jednego gracza pada śnieg, a u drugiego grzeje słońce.

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?

Zdecydowanie nie, "Długi dzwonek" jest moim znakiem rozpoznawczym :D

6. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?

Nowe fryzy i wszystkie angliki :D 

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro SSO usunęło niechcący Star Stable i wszystkie aktualizacje?

Raczej bym się nie załamała, ale byłoby szkoda, fajnie czasem wejść do gry i popatatajać na pikselowych koniach razem ze znajomymi z drugiego końca Polski, jednakże również bez tego możemy się dobrze bawić. Poza tym, SSO już trochę mi się przejadło - od pewnego czasu wchodzę do gry kupić opiekę i wychodzę, nie ma co robić - ludzie na wakacjach, spotkań nie ma sensu robić. Dobra, rozpisałam się trochu - przejdźmy do kolejnego pytania :D

8. Co najbardziej lubisz w SSO?

To, że można tam poznać wiele wspaniałych osób, których zapewne bez tej gry bym nigdy nie poznała, np. Tove z bloga Star Stable Forever, Karin - właścicielka SGC, Meliska S i wiele, wiele innych :D

9. Jakie zwierze do torby byś dodała?

Żadnego, ale dodałabym opcję by zwierzęta, które mamy mogły chodzić po stajni, lub biegać obok konia. :D

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?

Nie podobają mi się konie budowy starteropodobnej, jednakże niektóre mają tak cudowne maści, że budowa i stare animację mi nie przeszkadzają :>

Nominuję Tove Darkstar i Melissę Seahall.

Do zobaczenia!


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.