Mini trening z SGC

Hej!

Dziś zorganizowałam mini trening skokowy dla dziewczyn z klubu na wyspie padok :D
Poskakały przez moją fryzoprzeszkodę, powyginały się na woltach, poskakały parkur poskładany z bardzo miłych bobków. 
No było całkiem fajnie :D 

Mała fotorelacja:






Uwielbiam to ostatnie zdjęcie, moja postać ślicznie wyszła i Chimera w tle również :D 

Jak widzicie, na każdym zdjęciu widoczne jest (wykonane przeze mnie) logo SGC, z którego jestem bardzo zadowolona :>

Do kolejnego postu! Paa!

Komentarze

  1. Pamiętasz mnie i Auristelę na padoku cię spotkałyśmy To ja Amanda Mcwill i Auristela Pinkborn

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam :v Ciężko byłoby nie pamiętać czegoś, co było wczoraj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plakietki :)

Flameflash

Challenge: Trudne początki.